မိုးေကာင္းကင္နဲ႔ တူတဲ့ သူငယ္ခ်င္း(မင္းသိခၤ)

ႀကီးပြားခ်မ္းသာဖို႔ ႀကိဳးစာအားထုပ္ေနသူမ်ား အတြက္ အေထာက္အပံ့ ျဖစ္ေစခ်င္းငွာ ေဖာ္ျပပါသည္။

အဲဒီတုန္းက ကြ်န္ေတာ္(၁၀)တန္းေက်ာင္းသားပဲ ရွိေသးတယ္။ အစိုးရေက်ာင္းမွာ မတက္ဘဲ အလြတ္ပညာသင္ ေက်ာင္းမွာ သြားတက္တယ္။ အဲဒီ အလြတ္ပညာသင္ေက်ာင္းက ရန္ကုန္မွာ ျမင္းပြဲေတြ ဘာေတြလုပ္တဲ့ ျမင္းကြင္းနားမွာ ရွိတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္း သံုးေယာက္ အတူတက္ၾကတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ရယ္ အုန္းျမင့္ ဆိုတဲ့ အေကာင္က ေတာ္ေတာ္ခ်ာတဲ့ေကာင္။ စာမလိုက္ႏိုင္ရွာဘူး။ ၿပီးေတာ့ ဒီေကာင္က စာမက်ိဳးစားဘူး။ ျမေသြးကေတာ့ မေျပာနဲ႔ေတာ့ ေက်ာင္းကို မွန္မွန္မတက္ဘူး။ သူ႕ရဲ့ လြယ္အိပ္မွာလဲ ေက်ာင္းစာအုပ္ကို မရွိဘူး။ ျမင္းတစ္ စာအုပ္ေတြနဲ႔ လြယ္အိပ္ကို ေဖာင္းေနတာ။ ဒီေကာင္ကေတာ့ ေက်ာင္းသားကနဲ႔ ကို မတူဘူး။

တစ္ေန႔တစ္ေန႔ ျမင္းသမားေတြထိုင္တဲ့ လဘက္ရည္ဆိုင္မွာ အခ်ိန္ကုန္ေတာ့တာပဲ။ ျမင္းစာအုပ္ေတြနဲ႔ လာမယ့္အပတ္ ဘယ္ျမင္းႏိုင္မယ္ဆိုတာ တါက္ေနေတာ့တာပဲ။ ျမေသြးအေနနဲ႔ ေကာင္းတာ တစ္ခုေတာ့ရွိတယ္။ ဒီေကာင္ျမင္းႏိုင္လာရင္ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ အုန္းျမင့္ကို လာေခၚၿပီး ထမင္းေကြ်းတယ္။ ဘိုင္စကုတ္ျပတယ္။ အက်ႌေတြ ဘာေတြ ခ်ဳပ္ေပးတယ္။ လံုခ်ဥ္ေတြလည္း ၀ယ္ေပးတယ္။ ျမေသြးအေနနဲ႔ ေနာက္တစ္ခု ေကာင္းတာရွိေသးတယ္။ အဲဒါက ဘာလဲ ဆိုေတာ့ ဒီေကာင္ျမင္း႐ႈံးရင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဆီလာၿပီး ဒုကၡမေပးဘူး။ အဲဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ အုန္းျမင့္က ျမင္းပြဲေန႔ဆိုရင္ ျမေသြးႏိုင္ပါေစလို႔ အလိုလို ဆုေတာင္းမိရက္သား ျဖစ္ေနၾကတယ္။

ၿပီးေတာ ျမေသြးဆိုတဲ့ ေကာင္က တစ္လမွာ ေက်ာင္းကို ႏွစ္ရက္တည္းတက္တာ။ ေက်ာင္းလခေပးတဲ့ေန႔မွာ တစ္ရက္တက္တယ္။ (၁၅)ရက္ေန႔မွာ တစ္ရက္တက္တယ္။ (၁၅)ရက္ေန႔ တစ္ရက္တက္တာကေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ကို ပိုက္ဆံေပးဘို႔ တက္တာ။ ကြ်န္ေတာ္က သူ႔အတြက္ မွန္စုစာအုပ္ေတြ ကူးေပးရတယ္။ အဲဒီအတြက္ သူက လခရွင္းတဲ့ သေဘာပဲ။ (၁၅)ရက္အတါက္ ငါးက်ပ္ေပးတယ္။ က်န္ဆယ့္ငါးရက္ အတြက္ကိုေတာ့ ေက်ာင္းလခေပးတဲ့ေန႔မွာ ကြ်န္ေတာ္ကိုပါ ေရာၿပီးေပးတယ္။ အဲဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္က ျမေသြးဆီက တစ္လတစ္ဆယ္ရတယ္။

စာေမးပြဲေျဖဖို႔ သံုလပဲ လိုတဲ့အခါမွာ ကြ်န္ေတ္က ျမေသြးကို “ စာေမးပြဲေျဖဖို႔ သံုလပဲလိုေတာ့တယ္ ကိုယ္လူေရ ေက်ာင္းေလးဘာေလး လာတက္ဦး ” လို႔ သတိေပးတယ္။ အဲဒီအခါမွာ ဒီေကာင္က ဘာျပန္ေျပာသ လဲဆိုေတာ့...

“ ေဟ့ေကာင္ ေအာင္ထြန္း... ငါ့ကို မဆံုးမပါနဲ႔။ ငါမုန္းတဲ့အရာထဲမွာ အဆံုးအမဆိုတဲ့ အရာပါတယ္ကြ။ ငါခ်စ္တဲ့ အရာကေတာ့ ငါ့ကို ေျမႇာက္ေပးျခင္းပဲ။ ငါ့ကို ခ်စ္ရင္ ငါလုပ္တဲ့အရာဟာ ေကာင္းေကာင္း မေကာင္းေကာင္း ငါ့ကို ေျမႇာက္ေပးပါ။ ငါ့ကို မဆံုးမပါနဲ႔ ”

“ ဘာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ကြ်န္ေတာ္ ေတာ္ေတာ္ကို စိတ္ဆိုးသြားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ သူ႕ကို ေစတနာနဲ႔ေျပာတာ မဟုတ္လား။ ကြ်န္ေတာ့္ ေစတနာကို အသိအမွတ္ ျပဳဖို႔ ေကာင္းတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္မဆိုးပဲ ေနပါ့မလား။ အဲဒါေၾကာင့္လဲ ကြ်န္ေတာ္က ...

“ (၁၀)တန္း မေအာင္ရင္ မင္းအေနနဲ႔ ေခြးျဖစ္သြားမယ္၊ အဲဒါကို ငါ့က စိုးရိမ္လို႔ ေျပာတာ” လို႔ ကြ်န္ေတာ္က ေဒါနဲ႔ ေမာနဲ႔ ေျပာလိုက္တယ္။ အဲဒီေတာ့ ျမေသြးက ထိပ္ထိပ္ျပာျပနဲ႔..“ ေဟ့ေကာင္ ေအာင္ထြန္း ၊ ငရဲႀကီးလိမ့္ မယ္။ အဲလို မေျပာနဲ႔။ (၁၀)တန္း မေအာင္လို႔ ေခြးျဖစ္တဲ့လူ တစ္ေယာက္မွ မရွိဘူး။ မင္းအဖိုးလည္း ဆယ္တန္းမေအာင္ပါဘူး။ ငါ့ဘႀကီးလည္း ဆယ္တန္းမေေအာင္ဘူ။ မင္းေျပာသလို မျဖစ္ပါဘူးကြာ။ လူႀကီးသူမေတြကို မေစာ္ကားပါနဲ႔ကြာ။ ငရဲႀကီးလိမ့္မယ္။ အင္း ခုမွ သတိရတယ္။ မင္းတုန္းမင္းႀကီးေတာင္ ဆယ္တန္းမေအာင္ဘူး ” လို႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ေျပာတယ္။

“ ေဟ့ေကာင္ျမေသြး။ လူလည္ မလုပ္နဲ႔။ အဲဒီ လူေတြနဲ႔ ဘာမွ မဆိုင္ဘူး။ မင္းကို ေျပာတာ။ အဲဒီလူေတြက ဆယ္တန္းမေအာင္ရင္ ဘာမွ မျဖစ္ဘူူး.။ မင္းတို႔ ငါတို႔ကေတာ့ ဆယ္တန္း မေအာင္ရင္ ေခြးျဖစ္မွာ ေသခ်ာတယ္ ” လို႔ ကြ်န္ေတာ္က ျပန္ၿပီး ေျပာလိုက္တယ္။ အဲဒီလိုနဲ႔ (၁၀)တန္း ေျဖတဲ့ အခ်ိန္ ေရာက္လာတယ္။ ကြ်န္ေတာ္တို႔ သံုးေယာက္စလံုး ၾကည့္ျမင္တိုင္က ေအဘီအမ္ေက်ာင္းမွာ သြားေျဖရတယ္။ ကြ်န္ေတာ္ ခံုနံပါတ္ကို ကြ်န္ေတာ္ မွတ္မိေသးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က (၈၈၄၈) ။ အုန္းျမင့္ ခံုနံပါတ္ကလည္း ကြ်န္ေတာ္နဲ႔ သိပ္မေ၀းဘူး။ ျမေသြး ခံုနံပါတ္ကေတာ့ (၉၀၀၀)ေက်ာ္မွာ။ အတိတိအက်ေတာ့ မမွတ္မိဘူး။ ဒီေကာင္က ကြ်န္ေတာ္ကိုေတြ႕ေတာ့...

“ (၁၀)တန္း ေအာင္ခ်င္လို႔ မဟုတ္ပါဘူးကြာ။ ငါ့သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္က (၁၀)တန္း မေအာင္ရင္ ေခြးျဖစ္မယ္ေျပာလို႔ ငါက ေခြးျဖစ္မွာ ေၾကာက္လို႔ လာၿပီး ေျဖတာ။ ” လို႔ ကြ်န္ေတာ္ကို ရိရိတိတိ လာေျပာေသးတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က စိတ္ဆိုးၿပီး “ ေဟ့ေကာင္ လူယုတ္မာ၊ မင္းအတြက္ ငါက ေစတနာနဲ႔ ေျပာတာ။ မင္း ငါ့ကို အူေၾကာင္ေၾကာင္ မေျပာနဲ႔။ မင္းပါးစပ္ထဲက သြားေတြ ေအာက္ျပဳတ္က်သြားလို႔ တစ္ေခ်ာင္းဆီ ေကာက္ေနရမယ္” လို႔ ႀကိမ္းလို္က္တယ္။ အဲဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ဆိုးသြားမွန္း ဒီေကာင္က သိတယ္။

“ မင္း ငါ့ကို တကယ္ စိတ္ဆိုးသြား သလား။ မဆိုးပါနဲ႔ကြာ။ ငါက က်ီစားတာပါ။ ” ဆိုၿပီး ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းကို တစ္ခ်က္ ေဒါက္ကနဲ႔ ေခါက္လိုက္တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဒီေကာင္က “ လူတစ္ဖက္သားက ကိုယိ့ကို ေနာက္ရင္ ျပန္ၿပီး ေနာက္ရတယ္ကြ။ က်ီစားရင္ ျပန္ၿပီး က်ီစားရတယ္။ ေနာက္မွန္းမသိ ၊ က်ီစားမွန္းမသိ စိတ္ဆိုးတဲ့ ေကာင္မ်ိဳးဟာ ဘယ္ေတာ့မွ မႀကီးပြားဘူး။ မွတ္ထား ငတံုးေလးရဲ့ ” ဟု ေျပာၿပီး သူေျဖရမယ့္ အခန္းဘက္ကို ထါက္သြားတယ္။ ကြ်န္ေတာ္က ပါးစပ္က ပြစိပြစိနဲ႔ ဆဲၿပီးေတာ့ က်န္ရစ္ခဲ့တယ္။ အဲဒါကို ေဘးနားမွာရွိတဲ့ အုန္းျမင့္က...

“ျမေသြးေရ... မင္းကို ဆဲေနတယ္ကြ ” လို႔ လွမ္းၿပီး ေအာ္ေျပာတယ္။ အဲဒီေတာ့ ျမေသြးက လွည့္ၿပီး ... “ ငါသိပါတယ္။ ဒီေကာင္ ငါ့ကို ဆဲေနတယ္ဆိုတာ ။ ဘယ္လုိ ဆဲေနသလဲဆိုတာေတာင္ သိေသးတယ္။ လဒထိပ္နီနဲ႔ ေမ်ာက္ေမာင္းမ စပ္ၿပီးေမြးတဲ့ ေကာင္စား လို႔ ငါ့ကို ဆဲေနမွာကြ။ လို႔ ျမေသြးက ျပန္ၿပီး ေျပာတယ္။ အဲဒီေတာ့ ကြ်န္ေတာ္ မေနႏိုင္ေတာ့ဘူး။ ရယ္ေတာ့တယ္။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆိုေတာ့ ကြ်န္တာ္ ဒိေကာင္ကို ဆဲတာ အဲဒီအတိုင္း ဆဲေနတာ။

အဲဒီလိုနဲ႔ စာေမးပြဲေျဖၾကတယ္ ဆိုပါေတာ့။ ေျဖၿပီးႏွစ္လေလာက္ၾကာေတာ့ ေအာင္စာရင္းထြက္တယ္။ ကြ်န္ေတာ္လဲ မေအာင္ဘူး။ အုန္းျမင္လဲ မေအာင္ဘူး။ ေက်ာင္းမတက္တဲ့ ျမေသြးက စြတ္ရြတ္ၿပီး ေအာင္သြားတယ္။

ဒုတိယပိုင္းကို ဆက္လက္ေဖာ္ျပေပးပါမည္။

0 comments:

Post a Comment